Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rada Rodziców

Skład Rady Rodziców w roku szkolnym 2024/25:

Przewodniczący/a -p. Marcin  (gr. IV)

Zastępca przewodniczącego/j - p. Paulina ( gr. II)

Sekretarz -p. Filip ( gr. III)

Skarbnik - p. Karolina  ( gr.I)

Regulamin Rady Rodziców [.doc, 72.50 kB]


Rada Rodziców w imieniu swoim i dzieci zwraca się z prośbą o dokonywanie zdeklarowanych wpłat na podany niżej numer konta bankowego:

Numer konta Rady Rodziców
63 1560 0013 2028 0050 0542 1001

wpłaty przeznaczone są na:

  • koncerty edukacyjne;
  • warsztaty teatralne, muzyczno - wokalne itp;
  • przedstawienia teatralne na terenie przedszkola;
  • audycje baletowe;
  • organizację zabaw integracyjnych, bali i uroczystości na terenie przedszkola;
  • zakup dla dzieci prezentów świątecznych i okolicznościowych;
  • zabawki i gry do klas;
  • zakup materiałów dekoracyjnych przeznaczonych na oprawę uroczystości;
  • zakup piachu do piaskownicy;
  • zakup dyplomów i książek;
  • nagrody w konkursach;
  • inne, wynikające z bieżących potrzeb przedszkola oraz zadań statutowych.

Wszystkie wydatki są zaplanowane i uzgodnione przez Radą Rodziców na podstawie kwot zdeklarowanych przez Rodziców